15.7.2017

Lately x 7

Huomenta tyypit! ♥ Mä oon lähdössä töihin hetken kuluttua, mutta päätinpä vielä ennen sitä tulla jakamaan muutamia randomräpsyjä ja mun kuulumisia. 

ostoksia blogi _ 
Mulla on muutamia juttuja ollut mun ostoslistalla toooosi pitkään, joita en oo vaan raaskinut ostaa. Nyt kuitenkin alennusmyynneistä oon löytänyt just niitä asioita, mitä oonkin etsinyt. Ei vois paremmin käydä siis! Kiinnostaisko teitä nähdä paremmin jossain vaiheessa mun ostoksia?

vekkihame 7 
Ah Törnävänsaari, miten kaunis oletkaan näin kesäisin. Ehdottomasti paras paikka kuvailla koko Seinäjoella! Kaverin kanssa käytiin yks päivä räpsimässä kuvia ja oi vitsit, miten kivaa olikaan, kun kerrankin kuvauskaverina oli joku, joka oikeesti tykkäs ottaa kuvia.  Aina ei oo nimittäin helppoo raahata miestä kuvauspuuhiin... Haha!

kalenteri blogi 3 kalenteri blogi 4 
Löysin ehkä maailman ihanimman kalenterin Suomalaisesta kirjakaupasta. Mä yritän joka vuosi metsästää sellasta kalenteria, joka oikeesti täyttäis mun vaatimukset, mutta yleensä sellasta ei vaan oo löytynyt. Muutenkin joka kalenterista löytyy ne samat tylsät mustavalkoset sivut ja ainoona erona tuntuu aina olevan vaan kannet, mutta tää kalenteri yllätti mut tosi positiivisesti. Tosi kauniit sivut ja ihanat värit. Niin täydellinen! 
 ähtäri 1  
Tehtiin kaverin kanssa reissu Ähtäriin ja oi vitsit, mitä söpöläisiä siellä olikaan. Mullahan oli tosiaan kamerakin mukana, mutta nää oli ainoot kuvat, jotka sain tallennettua, koska mun muistikorttihan päätti sanoa sopimuksensa irti. Mutta siitä huolimatta ihan täydellinen reissu!

tuuninkihousut blogi

Mä listasin mun viimesimpään postaukseen, että tarttisin revityt mustat farkut. Oon yrittänyt ettiä kaupoista niitä täydellisiä yksilöitä onnistumatta. Noh, minähän sitten loppujen lopuks päädyin kaivamaan kaapista mustat käyttämättömäks jääneet pöksyt, otin sakset kauniiseen käteeni ja tadaa, siinä ne on - täydelliset mustat revityt housut!

vekkihame 9  
En kestä, miten söpön värisiä noi Törnävänsaaren punatulkkutalot onkaan! (Joo, viisas wikipedia kertoi, että noi on punatulkkutaloja...) Ihan superkivoja paikkoja kuvien ottamiseen, vaikkakin mun tekis ehkä lievästi mieli näyttää pesurättiä noille ikkunoille. Heh!

smoothie blogi 
Perus smoothie muuttuu todelliseks luksukseks, kun sen juo viinilasista. Kylkeen vielä Pottermukillinen vettä, niin ah, parasta! Arjen pieniä iloja. ♥

Pakko todeta, että se ihan perus arki ja ne omat rutiinit on jotain niin parasta. Ne on kuitenkin ne, mistä suurin osa ihmisen elämästä koostuu ja niistä pitää osata nauttia. Pitää myös osata erottaa ne pienet arjen kohokohdat ja nauttia niistä. Vaikka tosi iso palanen mun päivistä menee töille, niin silti oikealla aikataulutuksella ja tehokkuudella löytyy aikaa myös just tollasille pienille asioille kuin ihanan smoothien pyöräyttämiselle ja siitä nauttimiselle, valokuvaamiselle, kavereille ja tälle bloggaamiselle, josta mä oikeesti tykkään. Tähän kohtaan vois vaan kliseisesti todeta, että elämä on ihanaa! 

Oikein mahtavaa viikonlopun alkua jokaiselle - nauttikaa elämästä! ♥

6 kommenttia:

  1. Yritin eilen etsiä Suomalaisesta kirjakaupasta tuota kalenteria, mutta en onnistunut löytämään :/ Tykkään muuten tosi paljon tällaisista postauksista, joissa on vain joitain randomeja kuvia, joita kameran muistikorttiin on kertynyt. Hyvää viikonloppua myös sulle! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou nou. Mutta heii, tota on myös Adlibriksellä, joten sieltä vaan tilailemaan. Siellä on ilmaset toimituskulutkin! :) Tälläsiä postauksia on myös tosi kiva kirjottaa! Kiitos paljon! ♥

      Poista
  2. Ihania kuvia! Tykkään sun asuista tooosi paljon 😍

    http://elllamaija.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Jotenkin vaan tykkäsin tästä postauksesta. Mukava välillä lukea ihan vaan kuulumisia. Tykkäsin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tälläset höpöttelykuulumispostaukset on myös kivoja toteuttaa! :) Kiva kuulla, että tää oli sulle mieluinen postaus. Näitä tulossa ehdottomasti siis myös jatkossakin. :)

      Poista