19.7.2017

Meikkituotteet, joista en luovu x 8

Mä päätin tulla kokoamaan pienen listan niistä meikkituotteista, joita mä puteli toisensa perään raahaan aina vaan kaupasta kotiin uudelleen ja uudelleen. Harva tuote on yleensä oikeasti sellainen, että se saa todellakin vakkaripaikan mun meikkipöydältä, mutta ah, kun sellanen tuote löytyy, niin se on todellakin parhautta. 

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi maybelline lash sensational  
Maybellinen Lash Sensational -ripsiväri. Aiemmin mä ostin aina yleensä jotain eri ripsiväriä vuorotellen tältä samaiselta merkiltä, sillä yleensä Maybellinen ripsiväri ei petä, mutta sen jälkeen, kun päädyin kokeilemaan tätä, niin sille tielle on jääty. Paria muuta ripsiväriäki oon kokeillut tän käytön aikana, mutta nääh, aina mä palaan tähä. Tekee ripsistä tosi kauniisti erotellut, pitkät, tuuheat ja näyttävät, eikä muuten oo hinnallakaan pilattu.

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi anastasia 
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade. Voi luoja, miten kauan mä aikoinaan vetkuttelinkaan tän ostoa. Käytin vain niitä rimmelin viiden euron kulmakyniä, jotka tais loppujen lopuks tulla silloin kalliimmaks kuin tää olis tullut. Niiden kynien kesto oli noin yks kuukausi ja vuositasolla hinnaks vois laskea reilu 50 euroa. Se 20 euroa tästä Anastasian tuotteesta ei oo siis yhtään paha, sillä reilu vuoden käytönkin jälkeen tästä on kulunut vain ihan pieni osa päivittäisestä käytöstä huolimatta. Ja muutenkin lopputulos tällä on todella nätti ja kestävä.

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi nyx soft matte 
Nyx Soft Matte Lip Creamit. Mä en oo huulipunaihmisiä, en sitten yhtään. Ainoot tuotteet huulirasvan lisäks, jota tykkään huuliini sivellä on nämä. Nää vaan tuntuu yksinkertasesti niin täydellisen pehmeiltä huulissa ja sävyt on tosi kauniita. Nää on vieläpä tosi helppoja, sillä näiden kanssa ei tartte välttämättä edes huultenrajauskynää. 

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi nivea soft

Nivea Soft -voide. Ainut kasvovoide, jonka mä nykyään kelpuuta on tämä Nivean yksilö. Toimii niin yövoiteena kuin meikinkin alla, kosteuttaa täydellisesti, eikä tätä oo pilattu millään turhilla tuoksuilla. Just täydellinen perusvoide siis. Ei kosteusvoiteissa tartte mun mielestä olla mitään erikoisuuksia, vaan yksinkertainen on parasta.

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi essie 
Essien kynsilakat. Ne ainoat lakat, joiden pysyvyys tuntuu olevan huippuluokkaa, levittyvyys ainutlaatuista ja sävyskaala toosi laaja. Muut kynsilakat on painuneet lähes täysin unholaan näiden myötä.

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi lumene kulmakarvageeli 
Lumenen kulmakarvageeli. Varmaan purkkien määräki jo kertoo tän olevan suosikki. Mun kulmilla on ainakin ihan oma elämänsä ja kun yks karva sojottaa pohjoseen, niin toinen saattaa osottaa jonnekin lounaaseen. Tää Lumenen tuote onnistuu kuitenkin pitämään ylimääräset sojotukset kurissa ja pitää kulmien ilmeen siistinä koko päivän.

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi nivea lip butter 
Nivea Lip Butter. Ainut huulirasva, joka vielä pidemmänkin käytön jälkeen on onnistunut pitämään mut vakuuttuneena siitä, että oikeasti kosteuttaviakin huulirasvoja on. Ja ah, tän tuoksu on jotain niin herkullista!

Parhaat kosmetiikkatuotteet blogi lumene cc 
Lumenen CC -voide. Maailman täydellisin arkikäyttöön soveltuva meikkivoide. Lopputulos on ihan mielettömän luonnollinen tän avulla. Ei peitä liikaa, lopputulos on kuulas ja pysyy ainaki mun kasvoilla hyvin koko päivän. Just sitä, mitä mä haen arkimeikkivoiteeltani. 

Mun suosikkilistalla on hyvin perustuotteita, joita varmasti monilta löytyykin, mutta eikö se niin ole, että yleensä niiden suosittujen tuotteiden suosittavuuteen on syynsäkin. Ja jos joku tuote toimii, niin mitä se tilalle etsimään toista. 

Onko teillä jotain tuotteita, joihin luotatte niin kuin kallioon? Löytykö tältä listalta teidän suosikkeja?

11 kommenttia:

  1. Oii toi ripsari on myös mun uus suosikki! Ihan paras!
    Oon kokeillu tosi monta ripsaria, ja kalliimpiakin, mutta vie kyllä voiton!

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kuluttanut sitä jo ties kuinka monta hylsyä. Parasta! :)

      Poista
  2. Tuo Nivean rasva on kyllä huippuhyvää! Ite luotan Essencen vedenkestävään eyelineriin, aivan mahtava tuote ja pysyy koko päivän!

    http://mahdollisestiehka.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja heii, pitääpä varmaa testailla tota essencen eyelineriä. Vedenkestävä hyvä yksilö olikin juuri hakusessa. :)

      Poista
  3. Lumenen CC-voide ja noi kummatkin kulmakarvatuotteet on ihan huippuja! <3

    VastaaPoista
  4. Aika paljonkin löytyy samaa kuin mulla! Kaikki muut kuuluu mun suosikkeihin paitsi nivean tuotteet, joita en olekaan kokeillut :) huulirasva hamstraajana voisin kokeilla tota huulirasvaa... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita nivean tuotteita kannattaa todellakin kokeilla. :)

      Poista
  5. Noi Nivean rasvat sekä kulmageeli löytyy täältäkin suosikeista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaks tuotetta on kyl sellasia, että ilman ei pärjäis! :)

      Poista
  6. Tuo nivean rasva on niin parasta! Käy jopa mun kuivalle ja atooppiselle iholle. :) Ehdottomasti suosikki rasvani!

    VastaaPoista