13.7.2017

Ostoslistalla tällä hetkellä

Listat - parhautta sanon minä! Päätinpä koota postauksen mun tän hetken ostoslistalla olevista asioista. Ihan vaan senkin takia, että siellä kaupoilla on helpompi tsekata, että mitä sitä oikeasti tarvitsee, eikä palaa neljännen raitapaidan kera kotio. Vaikka kieltämättä, raitapaidat on ihania ja mulla on pieni obsessio niihin... 
ostoslistalla blogi • Kalenteri. Itse asiassa mä kokosin tän kollaasin jo eilen ja tänään kävin Suomalaisesta kirjakaupasta ostamassa juurikin ton kuvassa olevan kalenterin. Mun elämä ei vaan pysy järjestyksessä, jos en merkkaa kalenteriin suunnilleen kaikkea. Tällä kertaa päätin jopa olla ajoissa, enkä jättää kalenterin ostoa sille päivälle, kun edellinen päättyy.

• Musta iso laukku. Mun musta iso laukku vetelee viimesiään ja etenkin pohja on aikalailla lysyssä. Mä kun kuvittelen aina selviäväni noilla halppilaukuilla, mutta njääh... Ne tuppaa hajoamaan aina vähän turhankin nopeasti. Mä oon haaveillut Ralph Laurenin laukusta, joka on aitoa nahkaa, kauniin klassinen ja vieläpä ihan kohtuu hintanen. Myös Ted Bakerilla olis pari kivan näköstä!

• Vaaleanpunainen pikkulaukku. Mä omistan mustia pikkulaukkuja, mutta se pieni väripilkku puuttuu. Vaaleanpunainen värinä toimis paremmin kuin hyvin ja sopis mun vaatekaappiin just täydellisesti.

• Musta nahkatakki. Mieluiten vieläpä aitoa nahkaa. Nahkatakki on aina ollut mulla se luottovaate, joka päätyy jokaisen vaatekriisin kohdalla päälle. Mun tän hetkisessä (teko)nahkatakissa toi kaulusosa menee vaan suoraan eli ei edes ole oikeastaan kaulus. Mä kaipailisin siis jotain tän kuvan tyylistä!

• Vaaleanpunainen paita. Oi kyllä, se olis juuri se, mitä mä tällä hetkellä kaipaan mun pukeutumiseen. 

• Iittalan syviä teemalautasia. Jos joku tietää, missä näitä olis tarjouksessa, niin saa vinkata. Mä yritin näitä haeskella joka paikasta mutta, normaalihinnallahan näitä en voi ostaa, sillä näitä näkyy alennettuna vähän väliä... 

• Mustat polvista revityt farkut. Mä oon jo pidemmän aikaa etsinyt täydellisiä mustia farkkuja revittyinä. Voi toki olla, että revin ihan vaan itse mun vanhat mustat farkut. 

• Pystyraidalliset kangashousut. Zaralla olis ollut niin täydelliset, mutta njääh, loppuunmyyty. Tälläset tois kuitenkin niin kivaa vaihtelua alaosiin. Vinkkejä otetaan vastaan, mistä tälläsiä vois löytyä!

• Mustat tennarit. Mä kuljen joka ikinen päivä mun valkosissa Adidaksissa ja pieni vaihtelu ois paikallaan. Mietinnässä on tällä hetkellä Vansin Old Schoolit. Vai oisko teillä mielessä jotain kivan näkösiä mustia tennareita? Myös vaaleanpunaiset Adidaksen Gazellet ois kieltämättä aika ihanat! Mutta ehkä mä nyt aluks investoin ihan vaan mustiin tennareihin.

Mitäs teidän ostoslistoilla on tällä hetkellä? P.s. Ihanaa torstaita kaikille! ♥

12 kommenttia:

  1. Noita iittalan teema astioita on vähän väliä Citymarketissa ja Tokmannilla tarjouksessa, kannattaa seurata! :) Itse oon ostanut omat teema astiat kaikki Tokmannilta -25% alesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Joten pakko vaan ootella noita tarjouksia. :D Vitsit kun yritin kierrellä paikat, josko ne olis nyt ollut jossain tarjouksessa mutta njääh, juuri silloin kun oon niitä menos ostaan, niin ne ei oo. :D Ja normi hinnalla ei oo järkee ostaa, kun noita tarjouksia on kuitenkin vähän väliä. Mut pitääpä vaan olla haukkana. :D

      Poista
  2. Sairaan kivoja juttuja sun ostoslistalla :) Mulla on kerrankin näin, että tällä hetkellä mun ostoslistalla ei ole mitään :D Oikeestaan ihan huippu fiilis, kun ei tarvitse mitään.

    https://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! :) Oispa mullakin noin, mutta ei... Jotenkin niitä uusia juttuja vaan tulee aina tarvittua. :D Tälle listalle olisin ihan hyvin voinut lisätä vieläpä vaikka sohvapöydän ja olkkarin maton, mutta ne ei kuitenkaan ihan ensisijalla mun ostoslistalla oo joten... :D

      Poista
  3. Zarasta löysin ainakin itselleni täydelliset mustat ja polvista revityt farkut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Ainut vaan, että en uskalla lähtee zarasta tilailemaan mitään, josta en oo varma että se sopii ja farkut on juurikin sellaset... DHL:n palautusten kanssa ei oikein jaksais pelleillä. Mutta arvaa mitä! Mähän kävelin juuri heti tän postauksen julkasemisen jälkeen mun vaatekaapille, totesin että siellä on yhdet käyttämättömäks jääneet zaran farkut ja revin ne voila! Nyt mulla on täydelliset zaran revityt farkut! :D

      Poista
  4. Vilalla on usein kauniita ja hyvälaatuisia aitonahkaisia takkeja valikoimissa! :) Etenkin netistä löytyy yleensä ihan hyvin. Ja ne ei ole mitään ihan super kalliitakaan! Voisin kyllä niin kuvitella sulle tuon Furlan vaaleanpunaisen version! Se on niin ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä tsekata jossain vaiheessa josko sieltä löytyis se täydellinen yksilö! Kiitos vinkistä! :) Toi Furlan vaaleanpunainen laukku olis kyllä niin täydellinen! Tosin mä kyllä taidan tyytyä johonkin halvempaan yksilöön ainakin toistaseks. :D

      Poista
  5. Samaa mieltä et listat on parhautta! Näkee hyvin mitä oikeasti tarvitsee ja mitkä taas on niitä asioita jotka ei oo niin tärkeitä. Sain ite just rastitettua omasta listasta mustan nahkatakin hankituksi. Vanha oli jo seitsemän vuotta vanha ja aika kulahtanut että oli jo aika ostaa jo uusi :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Ilman tälläsiä listoja sitä ostelee vähän sitä sun tätä, eikä sitä mitä oikeesti tarttee. Oma takki on ihan joku kolme vuotta vanha, mutta tekis niin mieli vaihtaa se tekonahkanen aitoon! Kiva kuitenkin, että sä löysit ittelles uuden nahkatakin. :) Uudet takit on kyllä niin piristäviä! :)

      Poista
  6. Ite oon ostanu kaikki teema sarjan valkoset astiat halpahallista. Normaalihintasenakin ne on muutaman euron halvempia kun esim tokmannilla. Ja sit siel on aika usein hyvässä alennksessa ne.

    VastaaPoista