21.7.2017

Sporty Vibes Outfit

Ei aina tartte kulkee siisteissä farkuissa ja puserossa - joskus se kaikista toimivin asuyhdistelmä on se, joka oikeasti on myös mukavuusasteeltaan täys kymppi. Ja kuka sitä nyt haluais puristavissa vaatteissa kulkeakaan päivät pitkät? No ei sitten niin kukaan. 

sporty vibes asu blogi 3 
Mulla on jo pitkään ollut joku palava rakkaus kaikkia sporttisempia vaatteita kohtaan ja etenkin Adidas on pyörinyt hyvinkin korkealla mun lemppareissa. Sanokoon kuka mitä tahansa, mun mielestä treenivaatteet käy ihan hyvin myös arkikäyttöön. Terveisin nimimerkki pukeudun ihan liian usein treenitrikoisiin ihan vaan sen takia, että mun ei tarttis laittaa itteeni ja ihmiset luulis, että oon vaan ollut treenaamassa, kun kuljen ihan resupekkana. Haha!

sporty vibes asu blogi 2 sporty vibes asu blogi 1jacket: only | pants: adidas | hoodie: adidas | shoes: converse | watch: daniel wellington*

sporty vibes asu blogi 4 sporty vibes asu blogi 6 sporty vibes asu blogi 5

Ainakin mun silmissä vähän sporttisemmat vaatteet yhdistettynä siistiin trenssiin toimii ihan mielettömän hyvin. Vähän jotain siistiä ja vähän jotain sporttista - siinä jos jossain on sitä balanssia!

sporty vibes asu blogi 7

Tykkäättekö te yhdistellä urheiluvaatteita arkipukeutumiseen vai jätättekö ne addut ja niket ihan vaan sinne lenkkipoluille ja saleille?

4 kommenttia:

  1. Mä yhdistelen just addun housuja villakangastakkeihin ja salkkumallisiin laukkuihin! Mun mielestä toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Adduja on kyl kiva yhdistää vähän siistimpiin vaatteisiin! :)

      Poista