8.7.2017

The Magic of Music

"Ah, music, a magic beoynd all we do here." Ja oi kyllä, mä totaalisesti yhdyn tohon Dumbledoren toteamukseen. Musiikissa on sitä taikaa. Eiköhän sekin oo jo aika hyvä todiste siitä, että festarit joka kesä kerää tuhansittain ihmisiä samaan paikkaan iloitsemaan. Vaikka mun musiikillinen taitamus rajoittuu siihen, että joskus ala-asteella opin soittamaan nokkahuilulla "Ostakaa makkaraa", niin silti musiikki on mulle asia, jota ilman tuskin pärjäisin.

sudio kuulokkeet blogi 1

Musiikki on mulle ennen kaikkea keino käsitellä mun tunteita. Niin vihasena kuin surullisenakin parasta terapiaa on lykätä musat soimaan ja lähteä pitkälle lenkille pohtimaan syntyjä syviä ja selvittää päätä. Treenatessa musiikki on se buusti, joka saa jaksamaan viimesenkin askelkyykyn ja kannustaa vetämään entistä kovempaa. Iloisena puolestaan hyvät biisit nostattaa fiilistä entisestään, eikä toki unohdeta sitä, että mä rakastan laulaa auton ratissa ihan täysiä. Ehkä parasta ikinä! Musiikissa on sitä jotain, se auttaa arjen keskellä ja virittää tunnelman just oikeanlaiseks.
   Pienenä meillä serkun ja veljien kesken oli oma bändi ja taidettiinpa me yks biisikin tekasta. Mutta noh, todellisuushan on se, että meidän suvussa laulun lahjat on sitä tasoa, että linnutkin kaikkoaa kilometrin säteeltä. Silti on parasta hoilata juurikin siinä auton ratin takana tai sitten festareilla muiden mukana. Ja joo, taidan mä hoilata meillä kotonakin vähän turhan usein, joten luoja varjelkoon meidän naapurien ja Eetun korvia. Haha!

sudio headphones blog 2

Musiikissa musiikin kuuntelu on se mun juttuni. Lenkillä mä saatan ottaa napit pois korvista hetkeks aikaa ja kuunnella luontoa, mutta kaupungin hälyn keskellä on jotenkin niin rauhoittavaa, kun voi peittää kaikki autojen äänet ja keskittyä siihen pieneen omaan musiikkikuplaansa. Mun musiikkikuplavälineistö koki pienen laajunnuksen, sillä sain Sudiolta Regent bluetooth -kuulokkeet. Olinkin jo pidempään pohtinut langattomien kuulokkeiden hankkimista, joten olin tosi innoissani näistä. Ensinnäkin tää kyseinen malli on tosi klassinen, kaunis ja just mun tyylinen.

sudio headphones blog 3

Kuulokkeisiin saa myös vaihdettua capsit, jolloin niiden ilmettä voi muokata täysin halutessaan. Aikas siistiä mun mielestä! Noi marmorit jää ainakin mun kuulokkeisiin kiinni varmasti pidemmäkskin aikaa.

bluetooth kuulokkeet blogi 6bluetooth kuulokkeet blogi 5

Kuulokkeissa ääni on tosi selkeä ja musiikin kuuntelun lisäks noi on ihan huiput esimerkiks Netflixiä ja Youtubea kuunnellessa. Eipähän tartte taistella enää sotkusten kuulokkeiden parissa tai repiä kuulokkeita joka kerta irti, kun pitää lähteä vaikka vessaan tai hakemaan herkkuja kaapista.  Niin kätevää. Ainut, mitä jäin ehkä vähän kaipaamaan näihin olis jytympi basso, vaikka ei se mikään huono kuitenkaan näissä oo.

bluetooth headphones blog 4

Mä ainakin ihastuin näihin kuulokkeisiin ihan täysin. Yhdistyyhän näissä sentään kaks mun lemppariasiaa eli musiikki ja kaunis muotoilu, mikä ainakin mun visualistiselle päälle on tärkeä asia.

Ja hei, nyt saatte koodilla SONJA -15 % alennusta Sudion nettikaupassa. Pikatoimitus Suomeen on muuten myös ilmainen, joten jos kuulokkeille on tarvetta, niin kantsii hyödyntää.

Oikein ihanaa viikonloppua jokaiselle! Nauttikaa kauniista säästä sekä mahdollisesti myös hyvästä musiikista! ♥

*Postaus toteutettu yhteistyössä Sudion kanssa. Kuulokkeet saatu blogin kautta.

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) Mä oon kyllä kauan halunnu langattomat kuulokkeet, ku aika kätsät varsinkin urheillessa :)

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Treenatessa noi kyl on tosi kätsyt. :)

      Poista